BEST BLOG

نظر یادتون نره

BEST BLOG

نظر یادتون نره

مدافع اسپانیایی بایرن تاکید کرد در زندگی‌اش از هیچ مربی به اندازه پپ گواردیولا نیاموخته است.


به گزارش "ورزش سه"، بعد از اعلام خبر جدایی پپ گواردیولا از باواریایی‌ها در تابستان آتی، شاید خاوی مارتینز بیش از هر بایرنی دیگر دلش برای این مربی تنگ شود. 
این مدافع ملی‌پوش در مصاحبه با روزنامه "آرا" چاپ کاتالونیا درمورد این مربی هموطنش گفت:" پپ موجب پیشرفت هر بازیکن می‌شود. او به من کمک کرد فوتبال را بهتر بفهمم. ما خیلی روی مسائل تاکتیکی کار کردیم و او با نشان دادن بیش از دویست ویدیو این مقوله را به من آموزش داد. او به من آموخت نقش مدافع میانی را کاملا به سبک دیگری بازی کنم در مقایسه با زیر نظر مارسلو بیلسا (مربی مارتینز در بیلبائو) که فقط به پوشش خط دفاعی درمقابل مهاجم مستقیم حریف می‌پرداختم.
 پپ خیلی چیزها یادت می‌دهد که موجب پیشرفتت می‌شود. او جرأت کرد لام را در میانه میدان قرار دهد یا کاری کرد که بواتنگ به بهترین مدافع میانی دنیا در کار با توپ تبدیل شود." 
او که فصل گذشته مصدومیت بسیار دشوار و خطرناکی را پشت سر گذاشت و در امریکا تحت عمل جراحی قرار گرفت، افزود:" پپ از اینکه بازیکنانش مصدوم شوند متنفر است و غصه‌دار می‌شود، زیرا آنها را در درجه اول به عنوان انسان دوست دارد. او توانسته یک پیوند محبت بین خودش و بازیکنان بوجود آورد و این احساس را به تو منتقل می‌کند که برایش مهم هستی. این مسئله به لحاظ روحی برای ما بسیار اهمیت دارد."


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۶
علی صالح بیگدلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی