BEST BLOG

نظر یادتون نره

BEST BLOG

نظر یادتون نره

ناراحتی کمپانی از مصدومیت دوباره

يكشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۰۹ ق.ظ

ونسان کمپانی، کاپیتان منچسترسیتی پس از مصدومیت دوباره مقابل ساندرلند، ابراز ناراحتی کرد.


به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان سیتی که چند هفته ای بود به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ نمی‌توانست تیمش را همراهی کند، روز گذشته در دقیقه 62 جانشین نیکولاس اوتامندی شد.با این حال، در کمتر از 10 دقیقه کمپانی مصدوم شد و از زمین خارج شد. او از این موضوع ابراز ناراحتی کرد ولی گفت که با قدرت بازخواهد گشت.
او در فیس‌بوکش نوشت:" امروز، روز بدی برای من بود. حس خیلی خوبی داشتم ولی با چندین مصدومیت کوچ دست و پنجه نرم می‌کردم. همین‌ها بیش از تمام مصدومیت‌های بزرگ من را ناراحت کرده اند ولی این چالشی است که از پس آن برخواهم آمد. اتفاقات خیلی بدتری هم در زندگی هستند که هیچگاه آنها را فراموش نخواهم کرد. از هیچکس نمی‌خواهم برایم ناراحت باشد و امیدوارم شما هماینطور نباشد. فداکاری زیادی انجام دادم تا به جایگاه امروزم برسم و فوتبال برای من همه چیز است. این چیزیست که برایش خیلی جنگیده ام. می‌خواهم بهترین مدافع جهان باشم و می‌خواهم سیتی و تیم ملی بلژیک به بهترین باشگا‌ه‌ و تیم ملی جهان تبدیل شوند. در رسیدن به این رویا کوتاهی نخواهم کرد."
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۶
علی صالح بیگدلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی