BEST BLOG

نظر یادتون نره

BEST BLOG

نظر یادتون نره

پیش بازی منچستریونایتد - چلسی

دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۲۰ ب.ظ
به گزارش "ورزش سه"، دو تیم شرایط خوبی در این فصل سپری نمی‌کنند و اوضاع خوبی ندارند.

منچستریونایتد

شاگردان لوئیس فان خال با کسب 29 امتیاز از 18 بازی در رده ی ششم قرار دارند. آنها در هفته های اخیر در فرم بسیار ضعیفی قرار دارند و در 7 بازی اخیر موفق به کسب پیروزی نشده اند. همچنین یونایتد در 3 بازی اخیر خود در لیگ شکست متحمل شده است. آنها مقابل استوک سیتی، نوریچ و بورنموث شکست خوردند و در فرم بسیار ضعیفی قرار دارند. حال یونایتد باید به مصاف چلسی برود که اخیرا مربی خود را عوض کرده و به نظر روند رو به رشدی را پیش گرفته است. این دیدار شاید آخرین فرصت فان‌خال روی نیمکت یونایتد است و شکست در اینی بازی می‌تواند کار او در اولدترافورد را به پایان برساند.

چلسی

شاگردان گاس هیدینک در حال حاضر با 19 امتیاز از 18 بازی در رده ی پانزدهم جدول قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود متحمل دو شکست شده اند که به دیدار مقابل بورنموث و لسترسیتی باز می‌گردد که منجر به اخراج مورینیو شد. 2 پیروزی نیز مقابل پورتو و ساندرلند کسب کرده اند و یک تساوی مقابل واتفورد. حال چلسی باید در خانه یونایتد به مصاف آنها برود. به نظر این دیدار آخرین فرصت فان‌خال خواهد بود و او تمام تلاشش را برای این بازی انجام خواهد داد. با این حال، در 5 بازی اخیر انجام شده بین دو تیم، 3 پیروزی برای چلسی و 2 تساوی به ثبت رسیده و یونایتد موفق به کسب پیروزی نشده است.


ترکیب احتمالی:

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۷
علی صالح بیگدلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی