BEST BLOG

نظر یادتون نره

BEST BLOG

نظر یادتون نره

به گزارش "ورزش سه"، دانیلو، کواچیچ، کاسیا و واسکز به همراه کاسیمیرو و چریشف، بازیکنانی بودند که تابستان جذب رئال شدند. کاسیمیرو و چریشف بصورت قرضی برای پورتو و ویارئال بازی می کردند و دوباره جذب رئال شدند. 

رئالی ها برای خرید دانیلو، کاسیا، واسکز، کواچیچ و کاسیمیرو، 76 میلیون یورو هزینه کردند و تنها چریشف بدون هزینه به رئال مادرید اضافه شد. نکته قابل توجه اینجاست که این 6 بازیکن هنوز نتوانسته اند حتی در 60 درصد دقایق ممکن برای رئال به میدان بروند. 



دانیلو که با رقم 31.5 میلیون یورو از پورتو به رئال پیوست، با 1314 دقیقه بازی، بیشتر از 5 خرید دیگر در میادین حاضر بوده است. او در 58 درصد دقایق برای کهکشانی ها در زمین حضور داشته. 
پس از او کاسیمیرو است که با رقم 7.5 میلیون یورو به رئال بازگشت و در 53 درصد دقایق یعنی 1209 دقیقه با پیراهن رئال به میدان رفته است.

کواچیچ که به شکل غیرمنتظره ای و با رقم 30 میلیون یورو از اینتر خریداری شد، تاکنون فقط 794 دقیقه برای رئال بازی کرده است(35 درصد دقایق ممکن). این آمار برای لوکاس واسکز به 28 درصد دقایق می رسد. کیکو کاسیا هم که با 6 میلیون یورو از اسپانیول به رئال پیوست، تا بدینجای فصل 450 دقیقه برای رئال بازی کرده و بدتر از همه، چریشف است( عامل حذف رئال از کوپا دل ری) که فقط 117 دقیقه (5 درصد دقایق) برای رئال به میدان رفته و همان 45 دقیقه حضورش در مقابل کادیز کافی بود تا رئال مادرید از کوپا دل ری حذف شود.

نگاهی به عملکرد 6 خرید این فصل رئال نشان می دهد که تنها کاسمیرو و لوکاس واسکز توانسته اند تا حدودی نمایش های قابل قبولی ارائه دهند. عملکرد دانیلو و کواچیچ نیز متوسط بوده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۷
علی صالح بیگدلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی